joi, 9 octombrie 2014

Un zâmbet pentru fiecare

Dorul. Prima treaptă a dragostei.
Sunetul, plămădeala fină ,din care cuvintele cresc, într- o înlănţuire firească a braţelor lor ce le unesc într- o culoare nesfârşită. Culoarea muzicii .Mireasma ce ademeneşte simţurile, captându- le veşnicia într- un strop de clipă.
Timpul. Prima treaptă a existenţei.
Existenţa ce-şi caută partenerii şi colaboratorii perfecţi pentru ca ea să fie mereu în formă.
La îndemână îi stau bucuriile lumii, presărate din abundenţă, de marele nostru Creator.
Oamenilor li s- au dat daruri pentru că ei înşişi sunt sclipiri divine.
Fiecărui om i s- a dat cel mai frumos dar. Acela de a fi.
Unii dintre noi ne regăsim în cuvinte, alţii în culori, picturi, transfigurări, muzică. 
Pentru asta s- au născut artiştii.
Ei ne fac lumea mai frumoasă!
Ei dăruiesc din ceea ce sunt,  au moştenit, deprins şi învăţat, pentru ca semenii lor să zâmbească.
Viaţa fără zâmbet ar fi seacă, n- ar avea sens.

Sufletul omului se împarte în zone de trăire şi convieţuire cu ceea ce are, i se oferă, i se cere sau descoperă.
Pentru voi, cititorii mei de astăzi , am să aleg câte un zâmbet, pentru fiecare.
Din tolba trăirilor mele fantastice, am să vă împărtăşesc şi vouă bucuria primită la întâlnirea mea cu oameni înzestraţi.
Să nu uităm să căutăm , în mijlocul tornadelor vieţii noastre sociale, acel picur de bucurie , matca sufletului nostru, cel mai curat loc. Acela unde ne întâlnim cu noi înşine.
Arta este o formă de manifestare a sufletului.
Prin artă oamenii vorbesc despre ei , iar noi ascultăm cu vocea inimii, privim cu ochii sufletului, trăim cu intensitate, fiecare moment împărtăşit cu aleasă trăire, nouă, de artişti.
Artiştii mei sunt cei mai frumoşi oameni pe care i- am cunoscut!
Să- i cunoaşteţi şi voi!

Crina Iamandi
9 Octombrie 2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu